| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
Drodri Moderador del fòrum

Registrat: 29 Gen 2005 Missatges: 1154
|
Publicat: Dt Jun 17, 2008 12:05 am Assumpte: Finals NBA |
|
|
Hola!!!
Ara que hi ha més temps intentaré animar una mica el fòrum. Què opineu de les finals de la NBA que s'estan donant a terme. De moment Boston va guanyant 3-2 i té els dos partits que queden a casa, és una missió quasi impossible per Gasol i companyia, però per això tenen a un jugador com Kobe Bryant.
D'altra banda, Boston té a un Paul Pierce que està fent una sèrie espetacular.
Serà interessant veure el sisè partit, a veure com va això.
La clau, a part, de l'actuació de Paul Pierce i Ray Allen és la baixada anotadora del Gasol i l'Odom.
A veure que opineu. |
|
| Tornar a dalt |
|
POW Membre actiu del fòrum
Registrat: 03 Jul 2005 Missatges: 807
|
Publicat: Dt Jun 17, 2008 3:25 pm Assumpte: |
|
|
| crec que l'unic que han aconseguit amb la ultima victòria és allargar l'eliminatòria, donar diners a boston per la taquilla d'entrada i tenir que pagar un viatge a boston. Amb això deixo clara la meva opinió. Jaja. Ara en serio, es realment dificil que remontin, però mai se sap. |
|
| Tornar a dalt |
|
Birrino Membre actiu del fòrum
Registrat: 28 Gen 2005 Missatges: 513
|
Publicat: Dt Jun 17, 2008 6:12 pm Assumpte: |
|
|
| Sembla que el problema més que del Gasol i l'Odom està en el puto Kobe. No crec que la diferència de punts entre Garnett i el Gasol sigui definitiva en cap partit o això em sembla a mi desde la meva ignorància i desde els números, perquè no he vist ni un partit xD. El Kobe està fent pena, o no remolacha? |
|
| Tornar a dalt |
|
Drodri Moderador del fòrum

Registrat: 29 Gen 2005 Missatges: 1154
|
Publicat: Dt Jun 17, 2008 9:10 pm Assumpte: |
|
|
Està menys fi en el tir (ha passat d'un 52% en la final de conferència a un 42%, que és molt), i ha baixat 3-4 punts la mitja anotadora.
A vegades segueix sent el xupón de sempre, a veure què tal ho fa avui. |
|
| Tornar a dalt |
|
|