| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
berni Administrador del fòrum

Registrat: 27 Gen 2005 Missatges: 3533 Ubicació: Always in Dimonix.com
|
Publicat: Dv Oct 23, 2009 6:27 pm Assumpte: Windows 7 |
|
|
Quines sensacions us crea?
Diuen que és molt més lleuger i ràpid que Vista i que soluciona molts dels seus problemes? De moment, el dia que va sortir Apple va estrenar el seu nou anunci:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AtvloPFYocw&color1=0x6699&color2=0x54abd6&hl=en&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AtvloPFYocw&color1=0x6699&color2=0x54abd6&hl=en&feature=player_embedded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>
... _________________ bernat@dimonix.com |
|
| Tornar a dalt |
|
POW Membre actiu del fòrum
Registrat: 03 Jul 2005 Missatges: 807
|
Publicat: Dv Oct 23, 2009 7:48 pm Assumpte: |
|
|
No estic massa enterat, pero a mi el Vista no m'ha donat mai problemes, deu ser que em va venir amb un ordinador nou ja. _________________
 |
|
| Tornar a dalt |
|
berni Administrador del fòrum

Registrat: 27 Gen 2005 Missatges: 3533 Ubicació: Always in Dimonix.com
|
Publicat: Ds Oct 24, 2009 5:29 pm Assumpte: |
|
|
Si, efectivament és per això. La gent que l'ha intentat instal·lar en ordinadors que no el portaven de sèrie les han passat putes (Això és perquè MS va decidir trencar compatibilitat amb Vista). Per altra banda, Vista fallava molt als inicis, i es van descobrir forces vulnerabilitats però amb el temps s'han anat millorant i s'ha arreglat bastant. Els problemes de performance es poden solucionar fàcilment reduint la capa gràfica. Després, per incrementar la seguretat t'imposa mil capes de doublechecking que no serveixen de res...
En fi, ja veurem com canvia amb Windows 7! _________________ bernat@dimonix.com |
|
| Tornar a dalt |
|
el_rei_macaco Administrador del fòrum

Registrat: 28 Gen 2005 Missatges: 686 Ubicació: La Vila del Pingüí
|
Publicat: Dg Nov 29, 2009 2:24 pm Assumpte: |
|
|
| Molt bo l'anunci d'Apple! |
|
| Tornar a dalt |